söndag 16 september 2012

Helgen är över

Efter att A faktiskt haft bättre dagar, trots massa skrik igår så går det nu att lägga ifrån henne och hon sover lite själv. Det ger mig hopp inför veckan. Vissa dagar när allt är som värst för A, så kan jag börja oroa mig och gruva mig för nästa dag, att den ska bli likadan. Jag försöker ändå komma ihåg att hon har bättre och sämre dagar och att det med tiden ska bli bättre. Men ibland är det svårt.

I helgen hade vi finbesök av två charmtroll med mamma och pappa. Det var så mysigt att få ha dem här. Och trots att vi var här så blev jag så uppassad, så jag känner mig bortskämd. Var inte den bästa värdinnan, men det är bara att acceptera att jag inte hinner vara det på samma sätt nu längre, men ibland behöver jag få vara det.

Når det ena besöket åkt hem så kom min familj förbi. Blev en tripp ut till Bodbyn där vi fick sitta och mysa alla tillsammans och äta gott. Är lyckligt lottad att jag har två fina familjer. A fick mysa massor med morbror och moster, morfar och mormor. Och trott eller ej så hade hon en riktigt bra dag idag:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar